Skip to main content

Een aanpak van denken én doen

Waarom? Veel B2B- en technologiebedrijven blijven vastzitten in de ‘features & benefits’ waar ze trots op zijn, maar slagen er niet in om verder te kijken. Ze benaderen de markt vaak ad hoc, zonder een systematische en effectieve aanpak. Door zowel te denken als te doen, willen wij hen inspireren en helpen hun marketing en communicatie naar een hoger niveau te tillen.

Wij maken je marketingprogramma doeltreffender én voeren het in de praktijk uit

De aanpak van Beyond bestaat uit verschillende stappen: begrijpen, kaderen, aanpakken én evalueren.

  • Begrijpen
  • Kaderen
  • Aanpakken
  • Evalueren
1

BEGRIJPEN

Goede B2B-marketing en -sales begint met het diepgaand begrijpen van de uitdagingen van je doelgroep, de oplossingen en hun technische achtergrond, en de beslissingsprocessen die tot een aankoop leiden. Daarom stellen we de juiste vragen: Wat is de markt? Wat is je huidige positie? Wat bieden de huidige oplossingen? Waar loopt de marketing vast? Op basis hiervan ontwikkelen we een nieuwe, effectieve marketingstrategie.
2

KADEREN

Om doelgericht te werken en iedereen op één lijn te krijgen, creëren we een effectieve structuur met efficiënte processen. We definiëren duidelijke marketingdoelstellingen en meetbare KPI's vast. We definiëren heldere boodschappen en kiezen de juiste kanalen om deze te communiceren.
3

AANPAKKEN

We starten een voortdurende, kwalitatieve dialoog met je potentiële klanten. Dit is maatwerk. We ontwikkelen consistente, waardevolle content (eventueel via een interne contentfactory) en verrassen je doelgroep met creatieve campagnes via diverse kanalen, zowel digitaal als traditioneel.
4

EVALUEREN

B2B is continu leren en aanpassen, daarom houden we voortdurend de vinger aan de pols. We gebruiken slimme meetinstrumenten om te controleren of je de gewenste resultaten behaalt en volgen de ontwikkelingen in jouw markt op de voet. We monitoren de behoeften en waarden van je doelgroep en passen onze aanpak aan waar nodig.

Wil je je verkoop een boost geven? Laat van je horen!