Quick Guide – De 9 B2B-marketing metrics die er echt toe doen!
Als B2B-marketeer is het belangrijk om te meten en te rapporteren. Veelal wordt er gekeken naar websitebezoek, conversiepercentages, gegenereerde leads…
Is het slim om jouw content achter een invulformulier te zetten?
B2B-bedrijven plaatsen graag zoveel mogelijk nuttige informatie of content achter een invulformulier. De redenering is eenvoudig: “Dan hebben we tenminste…
De 10 stappen voor een succesvolle go-to-market-strategie in B2B
Iedereen die een dynamisch B2B-bedrijf runt, weet dat de marketingactiviteiten niet volledig afgedekt worden door de algemene marketingstrategie. Die strategie…
De traditionele B2B-marketingmentaliteit werd door de COVID-19-crisis achterhaald… Binnen B2B-marketing werd immers zeer lang een traditionele marketingaanpak gevolgd, vooral gericht…
Quick Guide – De zeven grootste fouten in B2B-marketing, en hoe ze te vermijden!
Het digitale tijdperk heeft de spelregels voor B2B-zakendoen grondig veranderd: de klant is beter geïnformeerd dan vroeger, het aankoopproces verloopt…