7 B2B contentmarketingtips die direct het verschil maken
Content blijft ‘King’. Contentmarketing blijft een betrouwbare, krachtige manier om nieuwe klanten aan te trekken en om relaties op te bouwen in B2B.
Volgens een onderzoek van Content Writers publiceert 61% van de bedrijven meerdere stukken content per week. Ca 89% van hen stelden dat ze kwalitatief betere leads verkregen via contentmarketing in vergelijking met andere tactieken die ze hadden ingezet.
Ook nu is het nog steeds belangrijk om vindbaar te zijn voor jouw doelgroepen. Om dat te bereiken en boven de ruis uit te komen, is sterke content essentieel. Premium content die jouw doelpubliek kan vinden op het kanaal van zijn of haar voorkeur en in het formaat dat hij of zij leuk vindt. 80% van de aankopers zegt immers dat ze schakelen tussen online zoeken en video bij het zoeken naar producten en diensten.
Je kan op verschillende manieren geweldige content aanbieden, in de juiste formaten en op het juiste moment. Probeer enkele van deze suggesties om de impact van jouw contentmarketingstrategie te verhogen.
Klaar om succes te boeken? Download onze Quick Guide en maak het verschil!