- Marketingstrategie en – planning
- SEO corporate websites en websites dochterbedrijven
- Uitwerken product- en lanceringscampagnes
- Paid social media advertising (Linkedin)
- Uitwerken website + landingpages
- Uitwerken video’s & content
Callens en Beyond Marketing: samen sterker in de digitale wereld
In de digitale wereld draait alles om zichtbaarheid. Want wie kijkt er verder dan de eerste paar zoekresultaten op Google? Om ervoor te zorgen dat ze online beter gevonden worden, schakelde Callens de digitale expertise van Beyond Marketing in. Wat begon met een SEO & SEA-project, groeide al snel uit tot een strategisch partnerschap waarin Beyond Marketing nu hun vertrouwde digitale marketingpartner is.

“Beyond Marketing is echt kritisch op hun werk. Ze evalueren continu de resultaten van onze campagnes, zodat ze altijd kunnen bijsturen voor nog betere resultaten. Dit gaat van het aanpassen van zoektermen tot het adviseren over specifieke productpagina’s op onze website,”
– Julie Claerbout, digital marketeer
Van SEO en SEA naar een volledige digitale strategie
In het begin focuste de samenwerking zich op gerichte SEO- en SEA-campagnes. “Beyond Marketing is echt kritisch op hun werk. Ze evalueren continu de resultaten van onze campagnes, zodat ze altijd kunnen bijsturen voor nog betere resultaten. Dit gaat van het aanpassen van zoektermen tot het adviseren over specifieke productpagina’s op onze website,” zegt Julie Claerbout, digital marketeer bij Callens.
Maar Beyond Marketing doet meer dan alleen campagnes uitvoeren. Sinds de eerste samenwerking hebben ze zich verder geïntegreerd in Callens’ marketingstrategie. “We schakelen Beyond Marketing nu voor alles in: van het ontwikkelen van campagnes en landingspagina’s tot het scherpstellen van onze messaging.

Go-to-market voor Ecological
Naast het verbeteren van de zoekmachineprestaties, hielp Beyond Marketing Callens ook bij het realiseren van nieuwe digitale projecten. Zo werd de website van Panoramix by Callens, een unieke meeting- en eventlocatie, geoptimaliseerd volgens SEO- en SEA-richtlijnen. “Beyond Marketing dacht met ons mee over de structuur van de website en de call-to-actions, zodat we optimaal scoren in zoekmachines. Het resultaat sluit perfect aan bij onze huisstijl en digitale strategie,” zegt Claerbout.
Daarnaast werkte Beyond Marketing samen met Callens aan de go-to-marketstrategie voor hun “EcologiCal solutions”. Dit begon met een grondige marktanalyse en het definiëren van de doelgroep, waarna verschillende campagnes via LinkedIn en Google werden gelanceerd. “De campagnes werden zorgvuldig uitgewerkt en op basis van de resultaten kunnen we snel schakelen en bijsturen, wat ons echt helpt om onze doelen te bereiken,” voegt Claerbout toe.
Ze geven ons niet alleen strategisch advies, maar zorgen ook voor heldere rapportages die we maandelijks ontvangen. Zo krijgen we steeds een duidelijk overzicht van de prestaties en kunnen we snel bijsturen,” vertelt Claerbout.



Een digitale partner die verder gaat dan alleen uitvoering
Wat Callens in Beyond Marketing waardeert, is dat ze niet alleen de uitvoering van campagnes verzorgen, maar ook actief meedenken over de strategie. “Ze helpen ons niet alleen om campagnes te lanceren, maar geven ook waardevol advies over hoe we onze digitale marketing kunnen optimaliseren. Het gaat niet alleen om de technische uitvoering; het gaat om het grotere plaatje,” zegt Julie Claerbout.
En deze samenwerking heeft zijn vruchten afgeworpen. Dankzij de voortdurende optimalisatie van SEO en SEA, maar ook door de strategische input van Beyond Marketing, is Callens niet alleen beter zichtbaar online, maar is hun digitale marketing ook veel gerichter en effectiever geworden.
“Dankzij de uitstekende resultaten die we samen met Beyond Marketing hebben geboekt, hebben we hen ook ingeschakeld om hun expertise toe te passen voor Optimum by Callens. Dit heeft ons geholpen om onze marketinginspanningen verder uit te breiden en nog meer succes te boeken,” aldus Julie Claerbout.