The proof of the pudding is in the eating. Ontdek hieronder de meest recente klantencases en wat onze klanten zeggen over onze dienstverlening en samenwerking.
Complexe materie omzetten in begrijpelijke en creatieve B2B-marketingcampagnes: het is de sleutel tot succes wanneer u uw verhaal en producten naar buiten brengt. Topcon Positioning Belgium beseft dit als geen ander en vond in Beyond Marketing de ideale sparringpartner om hun digitale B2B-verhaal vorm te geven.
In een wereld waarin digitalisering voortdurend evolueert, speelt de juiste strategische partner een cruciale rol in het succes van een bedrijf. Voor LVD Group, een wereldwijde marktleider in de productie van machines voor plaatbewerking, is dit Beyond Marketing.
Hoe kan uw bedrijf zich onderscheiden van de massa? Het is de vraag die elke marketeer bezighoudt. En het is die vraag die Beyond Marketing onderzocht én beantwoordde voor LVD Group. Het resultaat was een nieuwe advertentiecampagne die LVD Group wereldwijd uitrolde.
Het is een hele uitdaging om ons uitgebreide gamma van producten onder de aandacht van onze doelgroep te brengen. Professionele schilders en bezetters werken hard, die bereik je niet zomaar. Dus besloot het EMEA-hoofdkantoor van Graco in Maasmechelen enkele jaren geleden om een online community van professionele schilders en bezetters uit te bouwen.
Innomatix is een nieuwkomer in de verspaningsindustrie, met een duidelijke visie. Het bedrijf wil met verregaande automatisering en state-of-the-art technologieën uitgroeien tot een innovatieve en dynamische speler. Om hierin te slagen, werd de hulp van een ervaren B2B-marketingpartner ingeschakeld, Beyond Marketing.
In een kmo moet je in een ondersteunende functie vaak van vele markten thuis zijn. Marketing, sales support, communicatie, veiligheidspreventie… het is geen uitzondering dat al deze verantwoordelijkheden op één stel schouders terechtkomen. In dergelijke gevallen is het een verademing om te kunnen vertrouwen op een externe partner die een aantal taken kan overnemen. Zonder kopzorgen.
Stel, je hebt als bedrijf de ambitie om fel te groeien. Je hebt de nodige fondsen aangetrokken, maar je marketingafdeling bestaat uit één persoon. Wat doe je? Ga je extra mensen aanwerven? Of zoek je een externe partner om samen de markt te veroveren? BauWatch koos voor de laatste optie. En… het werkt!
Als bedrijf is het van vitaal belang om zo hoog mogelijk in de zoekresultaten te eindigen. Concreet betekent dit dat je met sterke SEO (search engine optimization) en SEA (search engine advertising) voor de dag moet komen. Om die reden schakelde familiebedrijf Callens de digitale expertise van Beyond Marketing in.
Onbekend is onbemind. Jarenlang was deze evergreen van toepassing op maatwerkbedrijf Arcor. Zelfs de buren in het bescheiden Ronse wisten niet wat er zich achter de muren op de Ninovestraat 106 afspeelde. Dat is intussen verleden tijd. Vandaag heeft Arcor vleugels, en die kreeg ze dankzij Beyond Marketing.
Bedrijven groeien, de scope verruimt, de dienstverlening breidt uit. En dus moet de website volgen. Maar in volle groei is dit geen evidentie. Nieuwe zaken krijgen een plaats, maar blijft het nog overzichtelijk? Op een gegeven moment loont het de moeite om het geheel eens grondig onder de loep te nemen. Dat deed Beyond Marketing voor InteGreat.
Skydreams is de Nederlandse firma achter Homedeal, een platform dat particulieren in contact brengt met vakmensen voor klusjes in en rond het huis. Skydreams wilde met Homedeal in België dezelfde groeicurve halen als in Nederland. En dat lukt aardig, dankzij hun lokale partner Beyond Marketing.
Federaties, vakverenigingen en andere ledenorganisaties zetten zich in om de belangen van hun leden te verdedigen. Dat doen ze met een – vaak beperkte – équipe van specialisten, gaande van lobbyisten tot juristen of in het geval van Preventie en Interim (PI) preventieadviseurs. Die specialisten moeten naast hun kernactiviteiten echter ook veel communiceren en informeren. Om die werklast te verminderen, doet PI een beroep op de communicatiespecialisten van Beyond Marketing.
Met de hulp van Beyond Marketing werkte Graco Pavement Solutions op korte termijn een uitgebreide online community uit op LinkedIn. Er werd gestart met een grondige audit van de markt, de doelgroep, de in te zetten kanalen en de te promoten oplossingen. Er werd advies gegeven over het opzetten van de landingspagina’s, de messaging en het visuele spectrum.
The war for talent woedt hevig. Zowat elke sector heeft het moeilijk om vacatures ingevuld te krijgen, niet in het minst de wereld van de drukkerijen. De sector kampt met een oubollig imago, hoewel moderne drukkers met hightech machines werken. Bij Mercator Press in Jabbeke slaagden ze erin de ban te doorbreken, dankzij een gerichte employer branding-strategie van de hand van Beyond Marketing.
In B2B marketing is het zo belangrijk om een partner te vinden die voeling heeft met jouw business. Een organisatie die erin slaagt om hun expertise perfect in te zetten voor jouw bedrijfsdoelen. Het is die unieke combinatie waar ze bij Van Trappen HR naar op zoek waren, en die ze vonden bij Beyond Marketing.
LVD, een toonaangevende leverancier van plaatbewerkingsmachines en bijbehorende software, zocht tijdens de wereldwijde pandemie naar een unieke en boeiende manier om zijn geavanceerde oplossingen voor te stellen. Zo kwamen ze op het idee om met een truck een buitengewone reis langs fabrikanten in de Verenigde Staten en Canada te maken. Om één en ander op marketingvlak te ondersteunen, verscheen Beyond Marketing op het toneel. In nauwe samenwerking met LVD USA werd een campagne uitgewerkt die uiteindelijk 2 jaar zou duren! Wegens succes verlengd, dus…
Beyond werkte samen met het team van SignHere een effectieve digitale marketingstrategie uit! Ze bedachten advertenties en content die de aandacht trekken. Creatief, met een knipoog; Die speelsheid trekt de aandacht in de massa van berichten die op sociale media en in zoekmachines circuleren.