Is het slim om jouw content achter een invulformulier te zetten?
B2B-bedrijven plaatsen graag zoveel mogelijk nuttige informatie of content achter een invulformulier. De redenering is eenvoudig: “Dan hebben we tenminste…
De 10 stappen voor een succesvolle go-to-market-strategie in B2B
Iedereen die een dynamisch B2B-bedrijf runt, weet dat de marketingactiviteiten niet volledig afgedekt worden door de algemene marketingstrategie. Die strategie…
De traditionele B2B-marketingmentaliteit werd door de COVID-19-crisis achterhaald… Binnen B2B-marketing werd immers zeer lang een traditionele marketingaanpak gevolgd, vooral gericht…
Als B2B-marketeer is het belangrijk om te meten en te rapporteren. Veelal wordt er gekeken naar websitebezoek, conversiepercentages, gegenereerde leads…
De zeven grootste fouten in B2B-marketing, en hoe ze te vermijden!
Het digitale tijdperk heeft de spelregels voor B2B-zakendoen grondig veranderd: de klant is beter geïnformeerd dan vroeger, het aankoopproces verloopt…